Betalen
Betaalmogelijkheden
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan een bestelling betalen met:
- Bancontact/ MisterCash
- Kredietkaart: Visa, Mastercard, Maestro, PayPal
- KBC Online, ING Homepay, Belfius Direct Net
- iDeal
- Cadeaucheques van A.S.Adventure
Alle betaalmethodes zijn gratis en 100% veilig.
Kan ik betalen bij ontvangst van mijn pakket?
Een bestelling moet steeds volledig en meteen betaald worden tijdens het afronden van de bestelling. Ook als je een bestelling wil laten leveren in één van onze winkels kan deze niet geleverd worden alvorens deze betaald is.
Kan ik online betalen met ecocheques of een ander type cheque?
Enkel in onze “fysieke” A.S.Adventure stores kan je met Ecocheques, Cadeau Pass/Cadeaucheque en Ticket Compliments betalen. In de webshop is dit helaas niet mogelijk. Meer informatie over ecocheques kan je hier terugvinden:
Kan ik via overschrijving betalen?
Het is via de webshop niet mogelijk om per overschrijving te betalen. De betaling moet steeds gebeuren wanneer je je online bestelling plaatst via een online betaalmethode.
Kan ik een factuur van mijn online aankoop ontvangen?
Je kan als bedrijf bij elke online aankoop een factuur ontvangen. Daarvoor dien je wel vooraf een account aan te maken. Van zodra je de gegevens van je bedrijf invult krijg je bij de leveropties de mogelijkheid om een factuur aan te vragen.
Wanneer een bestelling verzonden is kan je achteraf een factuur aanvragen via mail. Hou er rekening mee dat je de factuur dan pas na een tweetal weken ontvangt.
Cadeaucheques
Hoe gebruik ik mijn cadeaucheque online?
Voer in je winkelmandje de barcode van je cadeaucheque in en bevestig de code. Je kan tijdens het afronden van je bestelling ook kiezen voor een cadeaucheque als betaalmiddel. Klik op ‘Heb je een cadeaucheque of kortingscode?’ en voer de barcode en webcode van je cadeaucheque in. Die wordt dan van het totaalbedrag van je winkelmandje afgetrokken. Opgelet: enkel cadeaucheques waar onder de barcode een 'webcode' van 3 cijfers vermeld staat, kan je online gebruiken. Beschik je over een cadeaucheque zonder webcode, dan kan je deze in één van de A.S.Adventure stores verzilveren.
Kan ik meerdere cadeaucheques gebruiken voor één bestelling?
Je kan meer dan één cadeaucheque gebruiken voor één bestelling. Klik opnieuw op ‘Heb je een cadeaucheque of kortingscode?’. Herhaal deze stap tot je alle cadeaubonnen hebt toegevoegd.
Ik heb een digitale cadeaucheque besteld maar nog niet ontvangen. Wat nu?
Kijk even na of de e-mail niet in je spam mailbox terecht is gekomen. Soms worden ook kleine typfouten gemaakt in het e-mailadres, waardoor je voucher niet kan bezorgd worden. Kijk in je online account dus ook even na of het e-mail adres correct gespeld werd.
Heb je de cadeaucheque toch niet ontvangen? Contacteer ons dan via mail.
Wat als de waarde van mijn cadeaucheque hoger is dan de waarde van mijn bestelling?
Heb je een cadeaukaart? Dan kan je de restwaarde de volgende keer gewoon verder opgebruiken. Alle andere types cadeaucheques dienen in één keer opgebruikt te worden. Als je niet zeker weet welk type cadeaubon je hebt kan je de bar- en webcode best even ingeven in je winkelmandje. Indien je de cadeaubon in één keer dient op te gebruiken komt er een melding in je winkelmandje.
Aan de kassa van een A.S.Adventure store is het mogelijk om je cadeaucheque over verschillende aankopen te spreiden. Je krijgt dan een tegoedbon voor het resterende bedrag.
Ik betaalde mijn bestelling met A.S.Adventure cadeaucheques. Krijg ik een nieuwe cheque als ik een product retourneer?
Als je je online bestelde producten retourneert, bezorgen we je geen nieuwe cadeaucheque, maar een terugbetaling. Vergeet dus zeker niet je rekeningnummer correct te noteren op het retourformulier.
Let op: retour je in de winkel? Dan krijg je een tegoedbon voor het geretourneerde product.
Ik betaalde mijn bestelling met A.S.Adventure cadeaucheques. Wat gebeurt er met mijn cadeaucheque als mijn bestelling wordt geannuleerd?
Wanneer we jouw bestelling moeten annuleren zal je van ons een terugbetaling ontvangen. We vragen je rekeningnummer op zodat we die zo spoedig mogelijk kunnen uitvoeren.
Veiligheid
Bij het online betalen word ik doorverbonden met de website van mijn bank. Klopt dit?
De meeste banken beschikken over een eigen betaalterminal. Je zal bij een online betaling hiernaar doorverwezen worden. Door gebruik te maken van je kaartlezer en de aanwijzingen online te volgen kan je de betaling nu bevestigen en afronden.
Ik probeer online te betalen, maar krijg telkens een foutmelding bij de betaling. Wat kan ik doen?
Alle transacties met krediet- en debetkaarten zijn onderworpen aan validatiecontroles en de goedkeuring door de uitgever van de kaart. Als de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele vertragingen of annulaties. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.
Blijf je een foutmelding ontvangen? Contacteer onze customer service medewerkers dan via mail. Wanneer je ons een printscreen bezorgt van de foutmelding zullen we proberen om jou zo snel mogelijk verder te helpen.
Is betalen via de webshop veilig?
Wij willen je veiligheid maximaal beschermen wanneer je gebruik maakt van onze online store. Hiervoor maken we gebruik van de SSL-technologie (secure socket layer), die je gegevens tijdens alle verkoopstransacties met ons beveiligt. Alle informatie die je verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd zodat derde partijen ze niet kunnen lezen.
Niet gevonden wat je zocht?
We zijn bereikbaar van maandag tot zondag tussen 09:00 en 21:00 (behalve op feestdagen), hieronder vind je meer informatie over hoe je ons best kan contacteren.
Bellen
Onmiddelijk antwoord
(+31) 85 8885 165
