Mid season kortingen: tot -40% op fashion & kids
image link

Mid season kortingen: tot -40% op fashion & kids >

De levertermijnen variëren en zijn niet gelijk voor elk product. Dat is namelijk afhankelijk of het product in ons centraal magazijn aanwezig is of eerst dient over te komen vanuit één van onze winkels of van de leverancier.

Je kunt de levertermijnen altijd raadplegen door te klikken op het product en vervolgens de gewenste kleur en maat te selecteren.

De levertermijn zal dan onder de knop ‘in winkelmandje’ verschijnen. Vergeet niet dat het gaat om werkdagen en dat zaterdag en zondag niet meegerekend worden.

Voor het retourneren van artikelen uit een online bestelling/aankoop in de winkel zijn er twee mogelijkheden.

 

  • Je kan het artikel kosteloos retourneren in één van onze winkels.
  • Je kan het product ook retourneren per post met het retourformulier dat je in je pakket ontving naar het adres hieronder. Van zodra wij je retour hebben ontvangen, gaan we over tot een terugbetaling en krijg je van ons nog een mail ter bevestiging. Wij vergoeden geen retourkosten. Indien je een foutief of beschadigd artikel kreeg, neem dan eerst contact met ons op voor je het pakje terugstuurt.

 

A.S.Adventure

Maccabilaan 34

2660 Hoboken

België

Je kan een artikel retourneren dat ongedragen is, en waaraan alle etiketten nog bevestigd zijn. Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd. Indien je een ExploreMore-lidkaart bezit, kan je een artikel tot 30 dagen retourneren.

Artikelen aangekocht in Soldenperiode moet je binnen de 3 dagen na je aankoop retourneren indien je niet tevreden bent.

Bovenstaande retourvoorwaarden gelden niet voor gepersonaliseerde producten m.a.w. producten die op maat van de klant afgesteld worden en producten die registratie vereisen. Zo kunnen fietsen, gemonteerde ski's en geregistreerde GPS toestellen niet geretourneerd worden.

Je bent van harte welkom in één van onze A.S.Adventure stores zodat een collega het defect kan bekijken en een garantie- en/of hersteldossier kan opstellen.

Ook kan je het defecte item per post aanmelden via dit adres en onderstaande instructies:

 

A.S.Adventure

Dienst Na Verkoop

Maccabilaan 34

2660 Hoboken

België

 

Gelieve jouw volledige naam, klantnummer, eventueel ordernummer of kassaticket en jouw e-mailadres toe te voegen, samen met een heldere omschrijving van het defect. Na ontvangst van het pakket zullen we je contacteren in verband met de verdere afhandeling.

Zodra je pakketje ons depot verlaat, ontvang je van bpost een e-mail met daarin een tracking code, waarmee je kan volgen welke weg het aflegt. Zorg er daarom voor dat het juiste e-mailadres zeker gekoppeld is aan je account opdat de communicatie niet verloren gaat. Indien je  alsnog vragen hebt over de levering van je bestelling kan je altijd contact opnemen met customer service via chat, e-mail of telefoon.

In je winkelmandje heb je onderaan de mogelijkheid om een cadeaucheque of een kortingscode in te geven. Klik op: 'Heb je een cadeaucheque of kortingscode?' en vul de barcode en webcode van je cadeaubon in. Zodra je de code bevestigt, zal je het bedrag verrekend zien in het totaalbedrag van je bestelling.

Het is helaas niet meer mogelijk om zelf je bestelling aan te passen, nadat je de bevestiging hebt ontvangen. Op dat moment is je bestelling definitief, en bestaat de kans dat die al verwerkt wordt in het magazijn. Je kan natuurlijk altijd zo spoedig mogelijk nog contact opnemen met onze customer service via chat, e-mail of telefoon. Wij zullen dan voor je bekijken wat er nog mogelijk is.

Het gebruik van ecocheques werd door de wetgever vastgesteld. Daarom kan slechts een beperkt deel van ons assortiment met ecocheques betaald worden. Concreet betekent dat dat je bij A.S.Adventure met je ecocheques terecht kan voor de aankoop van fietsen en fietsaccessoires, onderhoud van je fiets, oplaadbare batterijen, LED-lampen, zonne-opladers, oplaadbare radio’s, etc.

Via onderstaande link kan je alle artikelen raadplegen die je bij A.S.Adventure kan aankopen met ecocheques: http://www.asadventure.com/benl/home/ecocheques

 

Het is enkel mogelijk om met ecocheques te betalen in één van onze winkels. Bestellingen via de webshop kunnen ook in onze winkels geplaatst worden en aan de kassa betaald worden met ecocheques. Een webbestelling na ontvangst in de winkel betalen kan niet.

Je kan het artikel retourneren in één van onze winkels of via de post (zie ‘Hoe kan ik een ontvangen product retourneren?’). Op het retourformulier kan je aanduiden dat je een omruiling wil.

 

Als je retourneert per post dan zullen wij het artikel voor je omruilen van zodra we jouw pakje ontvangen en zolang de gevraagde maat en kleur nog beschikbaar is. Indien het artikel van jouw keuze niet meer beschikbaar is zullen wij overgaan tot een terugbetaling. Je zal daarvan een bevestigingsmail krijgen.

 

Hou er rekening mee dat een omruiling 14 dagen in beslag kan nemen.

 

Je kan ook langsgaan in één van onze winkels voor een omruiling. Als je zeker wil zijn dat je gewenste artikel nog op stock is, kan je een nieuwe bestelling plaatsen via www.asadventure.com en kiezen voor een ophaling in een A.S.Adventure winkel. Op die manier kan je je nieuwe bestelling ophalen en je oude retourneren aan onze kassa's. Dan krijg je onmiddellijk de terugbetaling van je oude bestelling.

 

We kunnen voor een omruiling niet vragen aan onze winkels om een bepaald product voor je te reserveren of opzij te laten leggen in ons magazijn.

 

Mocht je niet nogmaals willen betalen voor een bestelling, dan kun je je product in iedere A.S.Adventure winkel retourneren en kan een medewerker ter plaatse een nieuwe bestelling voor je plaatsen. Het reeds betaalde bedrag zal dan verrekend worden aan de kassa en gebruikt worden voor je nieuwe bestelling. Je kan dan kiezen voor een levering aan huis, in een bpost pick-up point of in de winkel.

Indien het artikel niet (meer) in onze webshop te vinden is, wil dat niet altijd zeggen dat het niet (meer) te verkrijgen is. Je kan altijd contact opnemen met Customer Service via chat, e-mail of telefoon, zodat wij voor je kunnen nagaan of we het gewenste artikel misschien nog rechtstreeks bij de leverancier kunnen bekomen.

Hier kunnen we je mee helpen

Top tien van meest gestelde vragen

Cookie-instellingen voor de beste online A.S.Adventure-ervaring

A.S.Adventure maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.