Herstellingen en onderhoud
Bijna 10 jaar geleden startte A.S.Adventure met verkoop en onderhoud van fietsen als duurzaam alternatief. Méér dan 20.000 verkochte fietsen later geven we de fakkel nu door aan de vele fietshandelaars die dezelfde missie delen.
A.S.Adventure stopt dus met de verkoop en het onderhoud van fietsen (vanaf 20 mei) maar we blijven natuurlijk wél fietskleding en -toebehoren aanbieden. De juiste uitrusting is namelijk van groot belang voor optimaal fietsplezier.
Kan je mijn fiets herstellen? Die is bij jullie gekocht.
Nee, onderhoud en herstellingen kunnen we helaas niet meer aanbieden. Met de nog beschikbare mensen en middelen zou de vereiste kwaliteit van service niet gegarandeerd zijn. We verwijzen je daarom liever naar een andere verdeler van jouw merk of een neutrale fietshersteller.
Kan je mijn fiets onderhouden? Die is bij jullie gekocht.
Nee, onderhoud en herstellingen kunnen we helaas niet meer aanbieden. Met de nog beschikbare mensen en middelen zou de vereiste kwaliteit van service niet gegarandeerd zijn. We verwijzen je daarom liever naar een andere verdeler van jouw merk of een neutrale fietshersteller.
Ik heb een probleem met mijn fiets die ik bij jullie kocht, een andere fietsenmaker wil mij niet helpen.
Dat is erg vervelend maar andere verdelers van jouw merk in de regio gaan dat ongetwijfeld wel kunnen. We helpen je daar graag bij op weg via team@asadventure.com.
Ik heb een garantieclaim op een fiets, wat nu?
Je hebt inderdaad tot 24 maanden na aankoopdatum recht op bescherming tegen productie- en materiaalfouten, behalve bij normale slijtage en foutief gebruik. Omdat A.S.Adventure het merk van jouw fiets echter niet meer vertegenwoordigt, kunnen we aanspraak op garantie niet efficiënt behandelen. Andere verdelers van dit merk kunnen dat uiteraard wel. We helpen je daar graag bij op weg via team@asadventure.com.
Wanneer stoppen jullie met fietsenverkoop?
De uitverkoop van de resterende voorraad loopt tot en met zondag 20 mei, in onze Snow & Bike winkel te Schoten én online. Na deze datum verdwijnen fietsen uit het assortiment van A.S.Adventure.
Waarom hebben jullie mij niet laten weten dat jullie stoppen?
Klanten van winkels waar de verkoop al eerder is stopgezet zijn hier via e-mail over geïnformeerd. En ook in de winkels werd er ruim vooraf over gecommuniceerd. Het spijt ons dat je deze info hebt gemist.
Heb ik nog garantie op een afgeprijsde fiets die ik aankoop vóór 20 mei?
Je behoudt tot 24 maanden na aankoopdatum je recht op bescherming tegen productie- en materiaalfouten, behalve bij normale slijtage en foutief gebruik. Omdat A.S.Adventure het merk van jouw fiets echter niet meer vertegenwoordigt, kunnen we aanspraak op die garantie niet efficiënt behandelen. Andere verdelers van dit merk kunnen dat uiteraard wel. We helpen je daar graag bij op weg via team@asadventure.com.
Waar kan ik nu terecht voor onderhoud en herstellingen?
Op de website van je fietsmerk kan je nagaan welke verdeler het dichtst bij jou ligt:

Cookie-instellingen voor de beste online A.S.Adventure-ervaring
A.S.Adventure maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.