Bestellen
Veelgestelde vragen maatregelen Covid-19
Mijn account
Hoe kan ik me aanmelden?
Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord op de linkse balk op onze website.
Is jouw e-mailadres bekend in ons systeem, maar heb je nog geen wachtwoord, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link om je wachtwoord aan te maken.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
In ‘mijn account’ kun je zelf je e-mail en adres wijzigen als je bent aangemeld. Vervolgens klik je op ‘wijzig mijn account details’ om je gegevens te wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Als je je wachtwoord bent vergeten, ontvang je van ons een link in je mailbox wanneer je klikt op ‘wachtwoord vergeten’. Via de link in de e-mail kom je terecht op een pagina om je wachtwoord te wijzigen.
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Kies de juiste maat en kleur en plaats het artikel in je winkelmandje. Ga naar je winkelmandje, klik op bestellen en kies een levermethode. Kies je betaalmiddel in de laatste stap van je bestelproces en vul je gegevens in. Je wordt nu doorgeleid naar de betalingswebsite van je bank, waar je de betaling moet bevestigen en definitief uitvoeren. Pas wanneer je betaling afgerond is wordt je bestelling bij ons geplaatst.
Hoe lang blijft een artikel voor me gereserveerd in mijn winkelmandje?
Een artikel blijft vijftien minuten gereserveerd wanneer je het in je winkelmandje plaatst. De termijn van vijftien minuten begint voor het gehele winkelmandje opnieuw te lopen, telkens je een artikel toevoegt. Zo lang je actief aan het shoppen bent hoef je je dus geen zorgen te maken dat laatste stuks uitverkocht zullen geraken. Let op: als er vijftien minuten geen activiteit is in het winkelmandje vervalt de reservatie en worden de artikels ook terug beschikbaar voor andere online shoppers. Wanneer een artikel intussen is uitverkocht wordt het automatisch uit je winkelmandje verwijderd.
Hoe volg ik mijn bestelling op?
Wanneer je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Die mag je binnen het halfuur verwachten. Je ontvangt via e-mail regelmatig updates van je bestelling.
In je online account kan je de meest actuele status van je bestelling nakijken.
Van zodra jouw bestelling verzonden werd krijg je via e-mail een track&trace zodat je de levering van je pakket verder kan opvolgen.
Stockinformatie, leveringstermijnen en prijzen
Is een artikel op voorraad?
Wanneer een artikel online bestelbaar is, is het op voorraad in ons centraal magazijn, in één van onze winkels of bij onze leveranciers. Wanneer een artikel is uitverkocht dan wordt dat ook zo aangegeven op de productpagina.
Is een artikel op voorraad in één van jullie winkels?
Op de productpagina van elk artikel kan je de winkelvoorraad zelf nakijken. Selecteer de juiste maat en kleur en klik op ‘bekijk alle winkels’. Let op: wij kunnen de beschikbaarheid van de producten in onze stores niet garanderen. Als je helemaal zeker wil zijn neem je best even contact op met de winkel: https://www.asadventure.com/nl/winkels.html
Wat is de levertermijn van een product?
Op de detailpagina van elk product vind je een aanduiding van de levertermijn voor dat specifieke product in een bepaalde maat en kleur:
- Leverbaar de volgende werkdag: Het product is beschikbaar in ons centraal magazijn en kan onmiddellijk verstuurd worden. Als je voor 22u bestelt, wordt het de volgende werkdag bij jou geleverd.
- Leverbaar in 3-5 werkdagen: Dit product is aanwezig in een A.S.Adventure store en wordt voor jou verzonden naar ons centraal magazijn, waarna wij het naar jou toesturen.
- Langer dan 3-5 werkdagen: Wij moeten het artikel rechtstreeks bij de leverancier voor jou bestellen.
Let op: deze levertermijnen zijn enkel geldig voor levering in België. Leveringen buiten België kunnen enkele werkdagen meer in beslag nemen.
De levertermijn is verstreken en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als een product niet binnen de vooropgestelde termijn kan geleverd worden, verwittigen we je via e-mail. Neem gerust contact op met onze customer service medewerkers via team@asadventure.com om meer informatie te vragen over de levering van je bestelling.
Is de prijs op de website inclusief BTW en eventueel recupel bijdrage?
Alle prijzen zijn in euro, inclusief BTW en recupel bijdrage voor elektronische apparatuur. Alle prijzen kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.
Verzendkosten
Kan ik een pakket in het buitenland laten leveren?
A.S.Adventure levert in alle landen die deel uitmaken van de Europese Unie, met uitzondering van Duitsland. Voor verzendingen buiten België dien je enkele werkdagen extra te rekenen alvorens je het pakket zal ontvangen.
Ik woon buiten de Europese Unie. Kan ik bij jullie bestellen?
Pakketten worden enkel geleverd binnen de Europese Unie. Je kan dus enkel bestellen wanneer je leveringsadres zich binnen dit gebied bevindt en je ook vanop een PC besteld met een IP-adres binnen de Europese Unie.
Zijn er verzendkosten om mijn pakket te laten leveren in België of Luxemburg?
Alle bestellingen binnen België en Luxemburg worden gratis geleverd vanaf € 30. Bestellingen onder € 30 worden geleverd aan € 2,95. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden. Click&Collect bestellingen worden gratis geleverd.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en Frankrijk?
Bestellingen onder de € 30 worden geleverd aan € 4,95. Bestellingen vanaf € 30 worden gratis geleverd. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.
Wat zijn de verzendkosten in de rest van Europa (enkel Europese Unie)?
Leveringen in de rest van Europa worden vanaf € 30 geleverd aan een verminderd tarief van € 4,95. Bestellingen onder de € 30 worden geleverd aan € 9,95. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande mededeling gewijzigd worden.
Annulatie en wijziging
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen na bevestiging?
Van zodra je betaling volledig afgerond is, kan je bestelling enkel nog door onze customer service medewerkers geannuleerd of gewijzigd worden. Contacteer ons via team@asadventure.com.
Let wel: van zodra je pakket verzonden is kunnen wij geen annulatie of wijziging meer uitvoeren. Als je het pakket alsnog niet wil ontvangen, kan je de levering door bpost weigeren of na ontvangst van je pakket, de producten retourneren of binnenbrengen in een van onze A.S.Adventure stores.
Mijn bestelling werd geannuleerd door A.S.Adventure. Waarom?
Wij bieden onze producten aan op onze website zolang ze voorradig zijn. Vooral bij afgeprijsde producten kan het helaas gebeuren dat artikelen uitverkocht zijn en dat wij je bestelling daarom moeten annuleren. De weergave van de artikelen wordt op kleur- en maatniveau live bijgewerkt. Helaas kunnen wij je pas bij het verwerken in het magazijn precies meedelen of het bestelde product ook werkelijk geleverd kan worden. Wanneer een product niet meer in voorraad is, informeren wij je hierover via e-mail. Je zal daarna zo snel mogelijk een terugbetaling van ons ontvangen.
A.S.Adventure kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.
Niet gevonden wat je zocht?
Contacteer ons via één van onderstaande kanalen.
Bellen
Ma - zon: 10u - 18u (+32 (0)3 808 46 32)

Cookie-instellingen voor de beste online A.S.Adventure-ervaring
A.S.Adventure maakt gebruik van marketing, analytische en functionele cookies en vergelijkbare technologieën. Ook derden en sociale netwerken kunnen cookies plaatsen via onze website. Als je op “accepteren” klikt, ga je hiermee akkoord. Je kan voorkeuren ook wijzigen en wij slaan jouw keuze twee jaar op. Direct je keuze wijzigen? Dat kan via de cookie policy button onderaan alle pagina's.